توزیع ۱۱۰ بسته گوشت نذری در بین نیازمندان 

توزیع ۱۱۰ بسته گوشت نذری در بین نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با میلاد با سعادت امام موسی کاظم علیه السلام، یک راس گوساله قربانی ذبح شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین ۱۱۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با میلاد با سعادت امام موسی کاظم علیه السلام، یک راس گوساله قربانی ذبح شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین ۱۱۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: با همکاری اعضای گروه جهادی کانون شهید باکری مبلغ ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان جمع آوری شد و توانستیم با این مبلغ یک راس گوساله قربانی خریداری کرده تا ذبح کنیم.

وی بیان کرد: به همت بچه مسجدی های کانون، هم زمان با این امام همام یک ایستگاه صلواتی در مرکز شهر زهکلوت راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: در این ایستگاه صلواتی ۵۰۰ عدد ماسک و ۷ جعبه بستنی ۶۰ و ۴۰ تایی در بین مردم دوستدار اهل بیت علیهم السلام توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: یکهزار بسته فرهنگی برای عید غدیر تدارک دیده بودیم که از این تعداد ۱۰۰ بسته آن در روز میلاد امام موسی کاظم علیه السلام توزیع شد.

وی اضافه کرد: این بسته های فرهنگی شامل اقلامی همچون کتاب قصه، مداد رنگی، پرچم، قاب عکس با محتوای غدیر بودند.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: علاوه بر این در ایستگاه صلواتی با کمک اعضای کانون، اقدام به پشت نویسی ماشین ها با مضمون میلاد امام موسی کاظم علیه السلام کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن میلاد این امام رئوف نبود بنابراین سعی کردیم با اجرای این برنامه ها به تبیین شخصیت و معرفی جایگاه والای امام موسی کاظم علیه السلام بپردازیم.

پایان پیام/ 586